World Music

Латинска Америка добива своја верзија на Евровизија

Од Европската радиодифузна унија (ЕБУ) се возбудени да ги објави плановите за проширување на брендот Евровизија во Латинска Америка.

Изборот за песна на Евровизија: Латинска Америка ќе го продуцираат Кристер Бјоркман од Voxovation, Андерс Ленхоф, Ола Мелциг, Питер Сетман и Грег Липстон, продуцентите на Евровизија во САД и Евровизија во Канада.

Изборот за песна на Евровизија во 2022 година генерираше повеќе од 75 милиони уникатни гледачи на YouTube на 232 територии низ целиот свет, а земјите од Латинска Америка се меѓу пазарите со најдобри перформанси за нациите кои не учествуваат. Меѓу тие земји беа: Аргентина, Бразил, Чиле и Мексико кои забележаа највисоки прегледи на содржината. Продуцентите сега ќе ја започнат потрагата по град-домаќин на Евровизија: Латинска Америка меѓу пазарите во Латинска Америка со најдобри перформанси.

Изборот за песна на Евровизија Латинска Америка го означува најновиот развој на глобалното проширување на Изборот за песна на Евровизија бидејќи истовремено го подигнува наследството на брендот додека го одржува локалното културно претставување.

„По започнувањето на Американскиот натпревар за песна, и со плановите за Евровизија во Канада следната година, Европската радиодифузна унија е воодушевена што сега работи со Voxovation за да ја донесе возбудата и магија на Евровизија до Латинска Америка. Уникатниот формат на Евровизија секоја година наоѓа нови фанови ширум светот и едвај чекаме да го прошириме брендот во овој многу разновиден дел од светот“. – вели Извршниот супервизор на Евровизија, Мартин Остердал.

 

Можеби ќе ве интересира: